P3062602

Naomi på pizzerian tidigare idag!

Åh vad jag på något sett älskar söndagskvällar när Micke åkt och flickorna sover. Då sätter sig lugnet och det blir helt tyst och stilla.
Älskar det och behöver det massor. Det är under dom här timmarna som jag laddar batterierna för kommande dag.
För vissa låter det kanske märkligt att jag inte går och lägger mig vid typ åtta på kvällen, eftersom jag är ensam hela dagen och mina barn har börjat vakna extremt tidigt varje morgon. Men jag behöver timmarna efter att dom lagt sig till att varva ner och njuta av tystnaden.
Bara få slappa i soffan (enda gången på hela dagen jag sitter där), blogga eller läsa.
Min stund, och speciellt söndagskvällarna.

Idag har vi haft en bra dag, födelsedag och middag ute. Perfekt.
Har fått klart Jemimas rum men får försöka ta bilder någon annan dag när det ännu är ljust ute.
Måste säga att jag är nöjd, och hon är nöjd.

