Middagen står på spisen och puttrar, idag blir det köttfärssoppa.
Huset ser i vanlig ordning ut som ett kaos, men det hör en tre barns familj till, intalar jag mig iallafall.
Solen lyser in genom barnens handavtryck på glaset och värmer så skönt mot kinden.

Nu är vi på rätt väg, för varje dag som går så blir det mer och mer vår där ute. Vägarna är så gott som torra på de flesta ställen (iallafall på vägen in till Gräsmark) och igår såg vi med Jemima årets första fluga ute i solen.

Tyvär så samarbetar inte mina barn, när Mélanie sover vill dom andra två absolut inte gå ut eller så är dom ute och hon vaken och att då måsta ligga i vagnen är helt otänkbart.
Men ikväll ska jag ta ett ryck med hemmet så att jag imorgon kan få odla lite fräknar på nästippen.

Nu skriker en liten på mat så då är det bäst att fixa iordning en portion.

TJINGELING

