Åh vad jag önskar att jag var mer pysslig av mig.
Älskar att titta på fina tyger, knappar, pennor, band och annat smått och gott men får aldrig den extra tid jag skulle villa ha för att kunna sitta ner och göra allt som jag drömmer om att få göra.

Trine Thorsen / decor8 ☆ holly

Har planer på att uppe i hallen fixa ett längt bord under snedtaket med mycke bra belysning och förvaring så att vi kunde sitta där och måla, sy och limma.
En grej jag verkligen borde göra för det finns ju så mycket fint man kan fixa själv…
Hm, det får bli mitt nästa projekt här hemma efter Mélanies säng som bara måste slipas och målas a.s.a.p.

dirtyprettything: I absolutely love this.

Nu ska jag logga ut för dagen och krypa ner mellan mina två små sessor som båda hostar.
Verkar som Mélanies förkylning inte alls hänger ihop med tänder som jag tidigare trott.

Sweet dreams

