2011_04_08_17_52_11_029

Typ världens tröttaste mamma.

Den här fredagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, har en super sjuk Naomi som jag åkte till doktorn med bara för att kolla att det inte var nåt skumt på gång när hon knappt är kontaktbar. Men dom konstaterade bara att hon har en övrestruphals inflammation och att det inte går att göra något för tillfället utan vi avvaktar över helgen och är hon inte bättre på tisdag så är det bara att åka in igen.

PUST, känner att jag inte riktigt räcker till. Tre barn som alla behöver mig på olika sätt, Jemima som vill baka och hitta på nåt skoj, Mélanie som vill bli buren och Naomi som  bara vill ligga i famnen och sova. Plus att jag har ett hus som verkligen skulle behöva storstädas.
Men allt går, eller det får lov att gå. Barnen går först så huset och jag själv får vänta tills allt lugnat ner sig här hemma.

