morsdagstårta

När min mamma var här så passade vi på att fira Morsdagen.
Vi bakade en prinsesstårta som vi klädde i gul marsipan och dekorerade den med röda riktiga blommor och ett rosa band.

Att inte få fira morsdag med sin mamma är lite trist tycker jag, för det är en dag då man visar sin uppskattning mot sin mamma.
Just idag saknar jag min mamma extra mycket, jag vet att hon går igenom en mycket svår tid i sitt liv och jag försöker stötta henne så gott det går med det avstånd som är emellan oss.
Men jag vet att min Mamma är stark och kommer att klara allt galant, hon  kommer att komma ut på andra sidan som en vinnare.

Är så glad att just hon är min mamma, hon är vacker, stark och utstrålar värme.
Hon har uppfostrat mig till den person jag är idag och satt grunden till de flesta av mina värderingar.
Hon är underbar med sina barnbarn och älskar dem över allt.
Min mamma är min idol.

jordgubbar

Årets första jordgubbar mumsade vi också på. Uppskattat av alla stora och små.

MAMMA JAG ÄLSKAR DEJ ♥

