Etiketter

,

Håller på att bli tokig på vår hall.
Just nu är den grön och jag är inte speciellt förtjust i grönt, så nu har jag börjat fundera på vad man kan göra för att få den mysigare.
Större kan jag inte få den tyvär och då gäller det att få in en massa smart förvaring när man har 4 barn som alla ska få plats med sina skor och ytterkläder.

hall

Har tänkt mig att jag ska måla alla väggar med vit färg för att få in mera ljus och på så sätt få hallen att kännas lite större.
Granit Grå är en färg jag vill ha på en vägg för att bryta av allt det vita, blev helt över förtjust i färgen när jag var hemma hos Helena och hon hade den på en vägg i hallen.

Tycker om Ikeas Hemnes serie, med sko skåp och byrå. För jackorna har jag tänkt förvandla det platsbyggda städskåpet till ett jackskåp.

Nu  är det bara att få med min älskling med på mina planer, hm, men det skulle vara så snyggt och stilrent. (?)

eller ska jag…

hall svart

… köra med helt vita väggar och ha mörka möbler?
Så den stora….

hallen

bilder lånade från Ikea

