Etiketter

Idag har dagen verkligen försvunnit, precis som de senaste dagarna. med ett huij är det kväll och dags att krypa till kojs.

Idag hann vi med att testa nya lekparken som har byggts i Sunne de senaste veckorna. Invigningen är imorgon. Något flickorna sett framemot att göra.

P6054652

P6054653

P6054668

P6054673

P6054682

P6054685

Flickorna tyckte det var jätte roligt och sprang från klätterställning till gungorna till rutschkanan, en stund. Sen märkte dom att den inte var speciellt stor och det fanns inte värst mycke man kunde göra.
Halva lekparken är inhägnad och grinden in är trög att öppna och för små barn är det säkert jätte bra, men för lite större är det ett onödigt ont att måsta ha en vuxen till hjälp att öppna grinden för att komma till de andra klätterställningarna.
Min första tanke när jag såg lekparken var, “hjälp är det de här vi har köpt bakelser för att samla ihop till”
Lekparken får ♥♥♥♥♥ av mig, men jag vet att vi kommer att stanna till där ofta när vi vari och handlat.

P6054662

Mélanie var också med men hon fick nöja sig med att sitta i vagnen eller Pappas famn. (idag är hon bättre så vi håller tummarna för att hon är sitt vanliga jag imorgon)

Flickornas jumpsuits kommer från KappAhl och är ett litet tips

