Älskar mina Havaianas flippflopps och förtillfället använder jag inga andra skor. Dom passar perfket till soligt väder och till regn.
(Mina fötter är väl lite si så där, men vi spenderar tiden i skogen eller på stranden och det finns annat mer intressant och roligt än att ha pedikyr)

Hej alla bloggisar,
Sitter på golvet i min brors studenlägenhet i Vasa och funderar på vafrör jag ännu inte sover.
Vi har varit här nu ett par dagar och kommer att stanna kvar ännu ett par, känns som en evighet sen jag själv bodde i den här underbara staden uppe i Österbotten (finland), men det är ju en evighet sedan och mycke har ändrats.
Varje gång jag sticker näsan utanför dörren möts jag av en massa minnen.
Det är helt underbart.
Mer om vasa kommer senare för nu är klockan allt för mycket och det är en dag imorgon också.
God natt på er

