Underbara sommar, vatten som är varmt och härliga brisar som svalkar skönt. Bildern är tagen i båten på väg mot stranden för några veckorsedan.

Hej,
vi är fortfarande i Vasa och hälsar på min bror, men jag börjar nu känna att det skulle vara rätt skönt att åka ner till Bromarf igen och njuta av friheten. Så imorgon styr vi nog båten ner igen till Nyland.
Måste ge alla som bor med barn mitt i smeten i en lägenhet  en stor eloge, fattar inte hur ni klarar av det. Om jag lärt mig något nu den senaste dagarna så är det att jag trivs bra på landet med skogen runt hörnet och åkrar så långt ögat kan nå. För vilken härlig frihet det är att kunna låta barnen gå ut själv och veta att det inte finns en massa hemskheter som lurar runt varje hörn.

Nu är det snart dags att ta barnen till lekparken som ligger ett kvarter härifrån och njuta av solen och att barnen är sysselsatta en liten stund.

Kram på er bloggisar ♥

Fri lek är det bästa, då lär dom sig att hitta på en massa nya saker och får upptäcka omgivningen.

