Etiketter

we

En lite små trött bloggerska på en uteservering  i sommar vackra Ekenäs (Finland) tidigare i somras.

Nu väntar vi hem pappan i huset så att vi kan starta helgen. Ska bli skönt att få slänga sig på soffan och kanske stänga ögonen en stund ( vet att det inte heter så men så säger jag) och veta att barnen är under uppsikt.
Han borde vara hemma inom en timme ifall jag räknat rätt.

Längtar lite extra mycke efter lördag då det blir PARTY med bästaste Kicki & Co.
Håller tummar och tår för att jag ska må super och att mina skor ska hinna komma. Klickade hem dem från Heppo i tisdags. På deras hemsida står det att de ska ta 1-3 dagar så hoppas hoppas.

Mer om det senare, nu återstår ett litet problem – vad tusan ska jag göra till middag. Har inte varit och handlat på hela veckan!
Några tips?

