stroage,home,laundry,laundry,room-508c45d0a3ead240ff85ce92a4451597_h

Ordning och reda skulle jag villa ha här hemma. Var sak skulle ha sin egen plats. Kanske det då inte skulle bli lika stökigt. Men jag misstänker att vi antingen har ett allt för litet hus eller så har vi allt för mycke saker.
Så antingen måste vi flytta till större eller också måste vi rensa.
Tycker om iden ovan med att ha tvättkorgarna under tvättmaskinen och torktumlaren.

Har städ dag idag, vilket är ett måste för jag har varit små krasslig nu i snart 2 veckor och orken har inte precis funnits till att ta allt. Så idag ska det städas, putsas och torkas i alla hörn och vråar.
Blir lite irriterad på mig själv för att jag inte hunnit längre än jag gjort idag, men än så länge är iallafall vardagsrummet och toan städade.
Snart är det dags att åka och hämta hem två bustroll från förskolan, hur mycket som blir städat med alla barnen hemma återstår att se.

Nej nu måste jag fortsätta men först hör jag att en liten har vaknat och är sugen på lunch.

Ha en underbar dag

