Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad, alla skatterna är hemma igen
Favorit godis: Choklad i alla de former
Är det nåt du absolut inte äter: Vilt
Kläder just nu:Mjukiskläder
Musik just nu: Ljudet från torktumlaren
Vad sa du senast: Ha det så roligt (åt Naomi när hon gick ut och lekte
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60 talet
Fisk eller badkruka: Både ock
Längd och vikt: 166cm och 60kg
Hur många kuddar sover du med: 1-2
Favoritväder: SOL
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kniv, tändstikor och en filt
Spelar du nåt instrument: Nej tyvär
Morgon- eller nattmänniska:Natt absolut, men är illa tvungen att låtsas vara morgonmänniska
Sparare eller slösare: Slösare tyvär
Vem är viktigast för dig: Min älskling och mina barn
Bästa film: Oj svårt… Hang over 1 var bra
Tror på liv på andra planeter: Nja
Kommer du ihåg din första kärlek:Ja, vi gick i klubben i hop, trodde verkligen att vi skulle gifta os *haha*
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Ja ett par stycken
Tror du på mirakel: Absolut
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Såklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: För det mesta
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte
Hur många barn har du, vill du ha: 3 egna sessor och en bonus rins, räker helt klart för nu
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja men bara ibland
Snarkar du: Om man frågar Micke så gör jag väl det
Stjärntecken: Skytte
Rädd för insekter:Nej, dom kan vara lite obehagliga ibland
Äckligaste insekten: Festing
Största svaghet: mitt temperament
Det här är jag bra på: Lyssna på andra, baka och laga mat
Bästa bok: Oj, Live to Win av Andreas Carlsson
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Osynlig
Chips, morötter eller godis: Godis och Morötter
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Skriver du dagbok: Ja, här
Har du någon flickvän/pojkvän: Sambo
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har haft piercing i tungan men det var länge sen, tatuering nej
Stökigt eller välstädat: Stökig, men älskar välstädat
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Finns på min lista över grejer jag vill göra innan jag dör
Vilken hand håller du gaffeln i: höger
Hur är din drömtjej/kille? Som Micke
Hur många syskon har du: 2 yngre bröder
Vad är du mest rädd för: Att det ska hända nåt åt mina barn/familj
Är du rädd för blod: Nej
Saltar du på maten: För det mesta
Gillar du att sjunga: Sjunger för det mesta
Anser du att du är stark: Absolut
Brukar du sola: Ja
Vad gör du om du får hicka: Säger ramsan “ Sätt hickan på stickan och för den till granngårdsflickan”
Röker du: Ja tyvärr
Snusar du: nej
Kaffe, te eller inget: Te, men tackar inte Nej till Kickis kaffe
Har du en besatthet: Mina barn

Lånade den här listan av Sessan

