P9146949

Ser ni den lilla svart bilen/punkten mitt i bilden? Där står min bil, 500m hemifrån.

Usch fy för Bilar, tycker om bilar när de gör det de ska göra. Ta mig från A till B, men när dom inte gör det då kokar jag. Arrrg
Allt började med att vi i ösregn skulle åka mot förskolan som ligger 12km hemifrån. Bilen ville inte starta. De e ju inte så svårt att fixa med tanke på att vi bor grannar med en bilverkstad.
Väl på väg dog motorn helt i en nerförsbacke en liten bit från förskolan. Då blev jag lite små arg för inte ska väl en bil gå och dra ut batteriet när man kör, fattar att det kan dra ur över natten men inte på 5 minuter precis.
Tur att Kicki kunde smita från jobbet en sväng och hjälpa mig starta bilen ♥
Men det värsta av allt är nog att jag hade 500m kvar hem när bil helvet dör igen och nu står den där nere vid stora vägen och vägrar starta.
Måste dra dit starthjälpen som väger hur mycke som helst och sen hoppas på att jag får låna med den till förskolan så jag kan hämta hem KidZen.

Arrrr blir så arg, tur att Micke kommer hem ikväll och kan kolla vad det kan vara för fel!

Hoppas resten av dagen blir bättre!


