P9237041

När allting känns jobbigt, svårt och besvikelsen är stor då hjälper det mig att slänga ihop nånting gott.
Att baka är den bästa terapin som finns för mig, älskar att se hur de olika ingredienserna blandar sig och blir något gott som jag kan bjuda de jag tycker om på. Idag blev det Chocolate chip cookies som jag bakat många gånger innan. Receptet hittar ni här.
Varför jag behövde det idag, gå vi inte in på närmare. Utan lämnar det här och nu, allt kommer att bli bra det är bara att kämpa på!

P9237046

Äntligen är det fredag, vi har inte fått tjuvstarta helgen igår som vi brukar utan idag gör vi som de flesta andra Svenssons och börjar den idag.
ÄLSKAR fredagar, bästa kvällen på hela veckan. Längtar nu att få krypa upp i soffan med något gott och mysa med min älskade Man.

Hoppas ni har en underbar FREDAG, lämna gärna ett spår efter er så jag vet vem som är inne och läser.

