image

Bjuder på en gårdagens. Underbaraste koftan från Ester Eleonora. Vi hade en underbar tjej dag i Karlstad igår. Med en massa pepp och prat. Förstås blev det lite shopping också.

God morgon, har varit tyst här inne ett par dagar. Har behövt få tid att fundera på vad som komma ska och ta lite avstånd till alla känslor som härjar runt.

Mitt liv har tagit en vändning och nu är det bara att ta sig upp på fötterna igen och hitta tillbaka till vardagen. Hitta en balans igen och orken.
Har en massa som måste fixas samtal som måste ringas.
Men jag är inte ensam, har de bästa vänner, Micke försöker också på ett hörn att hjälpa till och ikväll kommer Mamma och Pappa hit. Så ensam är jag absolut inte. Har så klart mina underbara barn som ger en ork och inspiration.

Idag är första dagen på resten av mitt liv

