Nämn något som gjorde dig glad igår: Att träffa Therese en stund, få ha ett härligt tjejsnack utan en massa barn runtomkring.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Öppnade ögonen exakt klockan 8
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade men en trevlig kille om min vinter jacka som gått sönder! Han skulle fixa en ny :)
Det sista du sa högt? oj, pratar mest hela tiden för mig själv, men till en annan person sade jag nog, ha en bra dag!
Det senaste någon sa till dig: Detsamma, hej.
Vad har du druckit idag? Coca Cola
Vad var det senaste du åt? Tunnbröd med vitlöks Creme Bonjour
Vad var det senaste du köpte? Mjölk, skinka, kina puffar och Lantliv
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brunt trä
Vad är det för väder hos dig nu? Solen strålar från en ljusblå himmel och snön glittrar som en massa kristaller. En perfekt vinterdag med andra ord
Godaste glassmaken? Papagallos Lakritssmak
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
Sover du tungt? Nja mitt i mellan, vaknar av barnen men inte av andra ljud
Drömmer du mardrömmar? Ibland, drömde faktist en mardröm i morse efter att Micke åkt på jobb
Trivs du med ditt jobb? Trivs med att vara hemma med barnen ibland, längtar nog egentligen efter att ha ett jobb att gå till!
Favoritklädsel? Snabbt svarat, pyjamas eller mjukiskläder, men egentligen så älskar jag att klä upp mig och få fixa till sig lite extra samtidigt som det nästan inte finns nåt skönare än att dra på sig favorit jeansen och en skön tröja!
Favoritlåt just nu? oj vad svårt… Har nog ingen!
Vad ser du om du tittar till höger? Då ser jag ett fönster med två hus ljuslycktor och ett härligt vinterlanskap
Vad gör dig glad just nu? Små saker, som kramar av barnen, jag älskar dej av Micke och att veta att snart är det bara han och jag en hel helg i Oslo.
Vad ska du göra härnäst? Funderar på att krypa ner under täcket och läsa lite, strunta i alla måsten och bara njuta av att Mélanie sover.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? På top!
Favoritgodis? Choklad och salmiak
Kläder just nu?
Mysig velour kläning från B-young och favo jeansen
Sommarplaner? Har inte kommit så lång ännu, men en trip till Finland blir det garanterat!
Hur många kuddar sover du med? Två plus Mickes arm.
Morgon eller nattmänniska? Är så otroligt morgontrött men när jag kommit upp så njuter jag av att ha hela dagen framför mig, på kvällen blir jag super trött vid typ 20 men är jag ännu vaken klockan 23 så är jag hur pigg som helst och har en massa inspiration att göra av med!
Vad är viktigast för dig? Min familj, att vi ska få vara tillsammans och vara lyckliga
Är du kittlig? oja!
Snarkar du? Skulle jag aldrig tro ;)
Stjärntecken? Skytte
Äckligaste insekten? Getting
Stökigt el välstädat? Stökig, det ligger en massa leksaker överallt och hur man än städar så blir det aldrig välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Nästa helg, bara Micke och jag… UNDERBART

 

20080404110849_large

