Hade tänkt visa er resultatet på mina knutar i håret, de som fått mig att sova lite halv dåligt. Men jag hann aldrig ta någon bild.

På väg till förskolan hände det som inte får hända. Jag tappade kontrollen över bilen och vi landade med en häftig smäll i diket. Vi mår bra, ingen har ont någonstans, värre är det med bilen.
Tre rädda barn som ville till skolan och en chockad mamma, försökte få tag på någon som kunde hjälpa oss dra upp bilen och på nåt sätt ta oss till Gräsmark.
I VästerRottna bor underbara människor som ställer upp och hjälper till. En traktor drog upp bilen, skolbussen vände om och körde oss till skolan och tillbaka till bilen. ( tusen tusen tack).
Tyvär gick bilen inte att köra hem, den läckte kylarvätska och olja ( BIG NO NO att köra då) så det var bara för mig att traska hem 2km i snö oväder!


Men slutet gott allting gott!

– Posted using BlogPress from my iPhone