(foto Gunnar Elinder)

Jemima

För exakt fem år sedan låg vi med pappa på patienthotellet i Karlstad och beundrade det vackraste av de vackra. Vår egna lilla alldeles perfekta dotter.
Att man kunde känna den våg av kärlek som bara sköljde över mig när du låg där liten och näpen sovandes bredvid mig går inte att beskriva med ord.

Att det nu gått fem år och du tror att du blivit så stor att lekar är barnsligt och att du nu mer eller mindre bestämmer själv kan jag bara inte förstå. För jag älskar dej precis lika mycket som den stund jag först såg dej om inte mera.
För mig kommer du alltid att vara det vackraste av de vackra. En gåva jag är evigt tacksam för att jag fått.

Att vara Mamma till dej är det finaste för mig!
Älskar dej min Prinsessa

// Mamma

– Posted using BlogPress from my iPhone