Taggar

, ,

Flickorna, de större är ute på upptäcks färd i regnet och Mini sover ännu. Så jag passar på att leta badrumsinspiration.
Hittade inte precis just det där som jag är ute efter men älskar den här stilen.

Pinned Image

(bild härifrån)

Pinned Image

(bild härifrån)

Älskar den rustika känslan i det här badrummen och skåpet på översta bilden är att dö för. Kommer att få springa på en massa loppisar för att hitta ett snarlikt.

Tanken jag har med vårt badrum är att ha vitmålad rå spont på väggarna. För att hålla kvar en gammal känsla och så hitta någon fin skänk eller annat man ka handfatet på.
Nytt och gammalt ska mötas i harmoni samtidigt som alla ska ha en funktion och svälja en massa saker som man behöver med 6 personer i huset.

Den gröna färgen på skåpet faller mig absolut i smaken och skulle vara en suverän färgklick i ett annars rätt vitt rum… Lär tänkas på.

 

Nej nu måste jag göra nåt, lovade JeppZon att vi skullefika när han kom hem. Så det är väl bara att sätta igång och baka något.

Tjingeling

Ni hittar mig på Pinterest här, bästa inspirations källan ever