19562579600957351_csDIs9c4_c

Har fått påminna mig om ovanstående många gånger idag, attgå mamma på nerverna har varit planen för idag tror jag. (bilden har jag i min inspirationsmapp i datorn och vet inte vart den kommer ifrån)

Hello cupcakes

Den här dagen startade med en massa energi och då passade jag på att montera ner JeppZons säng och byta rum med Mélanie. Så nu när allt är klart kommer Mélanie att få ett rum som det ryms att leka i och JeppZon kommer att få ett mindre rum som kommer att  fylla precis just det som en 10 åring gör. Spela TVspel och kolla på film.
Men mitt i tog all energi slut och fick besök av världens huvudvärk, se resten av dagen har spenderats i sängen.

Vissa dagar är bra och andra mindre bra. Lovar att visa bilder på rummen då de är klara, men det behövs målas lite och sys lite först :)

Nu upp och handla fredagsmys innan Hockeyn börjar ( får stå ut att se Sverige spela… SUCK)