car,photography,buggy,van,kiss,couple,engagement,pictures-342b4e8f0d1c88c071e7649e2bd69d64_h

Där har vi den där färgen igen, det är något med den som jag bara älskar… Och någon dag ska jag äga en sådan bil och åka på roadtrip genom Europa. Bara så att ni vet.

 

G.O.D  M.O.R.G.O.N
Vaknade av solen som lyste mig i ansiktet, bästa som finns. Solen lyser ännu men det blåser hur mycke som helst idag, tyvär. Tvätten torkar snabbt iallafall.

Idag är jag sjukt sugen på att åka iväg och kolla på tapeter och tappa bort mig bland alla mönster och färger. Ahhh
Fick ju 25% rabatt på alla Borås tapeter i Goodiebagen från Mammabloggalan 2012 och vi måste hitta på nåt med köket.

I mitt huvud snurrar det en massa idéer och jag önskar att jag hade pengarna som skulle behövas för att förverkliga dem alla.

Badrummet, lilla toan, hallen, köket, vardagsrummet och vårt blivande sovrum är det som skulle behöva göras iordning a.s.a.p enligt mig. Något Micke bara skakar på huvudet åt när jag sätter igång med mina ritningar och färger och möbler. Stackarn han har det inte lätt ibland!

Allt har sin tid och ibland gör man mycket och ibland ingenting.
Men att drömma och planera är gratis och det är ju halva nöjet.

PuSs På Er, Ha En UnDeRbAr LöRdAg