Hello, känner att jag är lite dålig på att uppdatera. Kanske kan man kalla det en torka, men ändå inte! Har en massa jag vill skriva om och berätta men får ibland välja bort att lägga ner tid på att fixa bilder och skriva några rader.


Att skriva ett inlägg tar tid och speciellt om det ska vara bilder med, nu skriver jag väldigt ofta från mobilen men det tar också tid, tid som Tyvär inte alltid finns. Är somsagt oftast hemma själv med 3 barn som kräver mycke och varannan vecka har jag 4 barn själv. Helgerna går åt till att vara en familj och njuta av att ha gubben hemma. Hitta på saker eller bara vara.

Har inga planer på att sluta, men kanske inte uppdatera lika ofta.
På Instagram hittar ni mer uppdateringar dock i form av bilder. @MissDemoch heter jag där, följ mig gärna!

Puss&Kram

– Posted using BlogPress from my iPhone

