Tanken var igår att få till ett litet inlägg , men tiden var knapp med mys fika, föräldramöte och paket inslagning.
Så Mélanies födelsedags inlägg får skrivas idag istället. Kanske till och med bättre, för vi firade henne med tårta, sång och paket i morse för att Pappa också skulle få vara med.

PA058861

PA058868

PA058871

Mitt lilla älsklings barn, tiden går så fort och ibland hinner jag inte riktigt med.
Från att ha varit den lilla babyn så hjälplös och ynklig har du nu blivit en stor 2 åring som vet vad du vill och gärna gör allting SJÄLV.
Du har nära till skratt och du får oss andra att skratta åt dina små påhitt.
Jag önskar dej ett år av kärlek, ett år att njuta av för att vara 2åring är det bästa som finns.
Älskar dej min Mini Sessa och jag är så tacksam att du kom till oss och fulländade vår familj.

Puss & Kram
Mamma

PA048855

