För älskade jag söndagskvällarna mest, det ar min favorit stund på veckan. Precis när barnen somnat, Micke på väg till Norge och lugnet lade sig över huset.
Nu mera har jag svårt att njuta av just den stunden. Vet inte varför, kanske för att barnen blivit äldre och inte somnar lika tidigt på kvällarna, kanske före att det alltid finns en massa som måste göras eller bara för att lugnet inte infinner sig längre.

Vi har haft en bra helg, med massa mys, god mat, goda vänner och innebandy/sähly.
Innebandy/sähly är det nya i vårt hus, Jemima och Naomi har börja spelat(tränat) och det susas runt med klubban och bollen runt i hela huset. Jemima älskar det och är relativt duktig för att aldrig hållit i en klubba förut medans Naomi tycker att det är lite si så där och kanske borde vänta ännu ett år med att börja träna.
Micke är med på träningarna och kanske det är helt super att han och Jemima ska få ha en kul grej ihop bara dom två.
Kvalitets tid mellan far och dotter.

Nu ska jag knopa ihop ett gott recept för ett att starta den nya veckan med.

Puss&Kram

 

ps, ni glömmer väl inte bort att följa mig på Instagram!? Ni hittar mig som @MissDemoch. Uppdaterar där lite oftare än här