usch fy vad det har varit tyst här inne nu ett bra tag! Har tappat gnistan lite i att skriva. Många tankar som snurrar runt om varför jag skriver och till vem. Har ingen aning om vem som är här inne och läser, väldigt sällan någon ger sig till känna. Tanken från början var att mina barn skulle få läsa om sin barndom här inne och se en massa bilder på hur dom var och såg ut, men tanken över att få många läsare tog över. Tyvär har jag väl aldrig lyckats locka hit en massa läsare, vilket är lite tråkigt för vem vill inte leva ett spännande  liv som alla vill följa!? Haha nu är mitt liv långt ifrån spännande och framförallt glamoröst. Vi lunkar på här hemma som vi oftast gör, men drömmen om nåt annat finns där och längtan efter nåt drar i en stundvis. Men för tillfället är i kvar här, i vårt lilla röda hus med vita knutar och lunkar på.
Är inte alla missnöjd på vårt liv som vi har det nu, tro inte det, men ibland skulle det  vara härligt med lite förändring.

 

Så nu är frågan till er, vad ska jag skriva om som intresserar er??
Visst jag kommer att fortsätta skriva om mitt också men ibland är det bra med lite feedback, bra som dålig. Så hit me

Nu ska jag krypa till kojs och lyssna på Hanna Widells och Amanda Shulmans podcast.

 

SwEeT dReAmS