Taggar

Rastlös skulle kunna vara mitt mellan namn idag.
Packar och städar, fixar och trixar. Allt för att imorgon kunna lämna av barnen och åka mot Oslo för en härlig helg.
Felet är bara det att jag är så rastlös så jag inte får nånting gjort. Eller barnens kläder är färdig packade men mina ligger i en tasslig hög på sängen och beslutsångesten för vad som ska med är STOR.
Tankarna snurrar och klockan tickar fram så segt idag, varför är det alltid så?

Varför jag ska till Oslo? Ja du, för det första så måste man ta vara på chanserna att få lämna bort barnen och unna sig lite kvalitetstid med kärleken. Att få spendera en hel helg på hotell och bara vara Michelle och Micke för några dagar går inte att sätta värde på. Och det behövs, att få sitta på en restaurang och diskutera framtiden, bli lite kärare än innan och bara hålla varandras händer är så bra för att växa som par ibland.
På lördag kväll ska jag få chansen att träffa underbara brudar på ett Blogg mingel som Josefine ordnat. (här kan du läsa mer om bloggmingelt)
Ska bli härligt att få träffa underbara Sessan igen, träffade henne för första gången för två veckor sedan och hon är en underbar person som det strålar om och jag är så lyckligt lottad som har äran att kalla henne min vän.
Emma som driver bloggen “att vara någons fru” kommer också och henne har jag varit nyfiken på länge, så jag hoppas på att få till en liten pratstund med henne, för att inte tala om finlandsvenska skönheten Malena som driver “Malenami – en guld kant i vardagen”.
Plus många många mer, ett steg mot att få lära känna brudarna som driver de största bloggarna i Sverige, Norge och Finland.
Ahhhh längtar så efter att få klä upp sig och mingla och bara få ha en härlig kväll tillsammans, för att mitt i natten fortsätta ut på äventyr med Kärleken i mitt liv.

Nu gäller det att få saker gjorda, tandläkare besök med jemima i eftermiddag och skulle vara rätt härligt att kunna lämna huset tipp topp för att på söndag kväll, mör i kroppen och sliten efter en helg med roligheter få hämta hem flickorna och bara mysa i soffan utan ett endaste måste i världen.
Och om jag vill ha det så är det bäst att sätta fart för med mina 3 stökiga brudar så kommer det att ta ett bra tag.
HA en underbar torsdag

Tack för att du läste
Kram