God morgon, ute är det igen vintervitt och alla tecken på våren som fanns tidigare är borta. Härlig pudersnö täcker hela gården och allt ser härligt friskt och fräscht ut.
Perfekt Februari väder.
Har varit ute och skottat gården, fick lite hjälp av grannen att ta bort det mesta men lite vardagsträning blev det allt.

P2049352

Idag ska vi äntligen hitta tillbaka till vardagsrytmen, att åka bort över helgen sätter sina tydliga spår och kan komma på mig själv att ibland stå och skratta åt mig själv åt nåt någon sa.
Det finns en massa intryck som måste sjunka in helt och hållet, men vi är på god väg för att hitta tillbáka till vardagen och få alla rutiner att fungera igen.

Väntar på att min bror ska vakna så han kan fixa ägg Benedict åt mig. Härligt att få ha besök av någon som gillar mat. Att fixa och trixa i köket är bland det bästa jag vet och kan sitta många timmar och kolla recept eller bara sitta och kolla på de diverse matprogram som går på tv:n.

HA en underbar dag, ses sen