Taggar

cindstory

Denna från Cindstory får mer än gärna flytta in i min Garderob. Älskar vingarna
Finns hos bland annat TintinStyle

Nu är klockan allt för mycket och ändå sitter jag kvar i soffan och surfar runt och drömmer. Just nu är det bara drömmar som jag hoppas att en dag blir till verklighet.
SÅnt som jag inte kan prata om utan bara viska om ibland till dom jag litar på. Men snart kanske det är dags och då ska jag berätta.
Framtiden är spännande och jag ser verkligen framemot att komma dit, samtidigt som jag njuter av nuet.
Att få gå hemma med barnen och se dem växa upp och i princip inte gå miste om nåt är härligt det också men jag har en dröm och den är jag snart redo att göra verklig.

Nu Gäspar jag så stort så jag nästan inte ser tangenterna genom tårarna, dags att krypa ner och mysa med Älsklingen som ÄNTLIGEN är hemma igen.  Känns som om det var super länge sen vi träffades trots att det var bara 4 dagar sen.

Sov gott sötisar