Taggar

,

P2289594

En lite halv suddig dagens. Inte lätt för en 6 åring att hålla kameran stadigt och hitta knappen.
Tröjan hittade jag på Lindex rean, kände att det behövdes lite mera färg i min garderob. Det mesta jag har är svart och det blir lite tråkigt i längden. T-Shirten är ett loppis fynd men den kommer från MeandI byxor gamla replay och mina fynd skor som jag hittade på skohuset för ingenting.

Igår fick jag ett efterlängtat packet på posten, har länge drömt om att beställa hem men aldrig kommit till skott. Men passade på i måndagskväll att göra en beställning.
Jag pratar förståss om mitt hår. Beställde hem ett clip on set från Rapunzel of Sweden. 40cm långt, och det är precis lagom. Färgen är identisk med min hårfärg och jag ÄLSKAR det.

P2289595

Bjuder på en till suddig bild. Måste införskaffa stativ och fjärrkontroll till kameran. Ska se om inte Älsklingen vill hjälpa mig i morgon med en bättre bild.

Nu ska det vankas lunch, och som ni ser så har solen försvunnit så det blir ingen pulkabacke idag vilket passar mig perfekt för då hinner jag fixa lite här hemma och gå omkring och oja mig över mitt långa hår!