Taggar

, ,

pompdelux

Älskar när vi går från vinter till vår, alla färger blir så glada och man skulle kunna köpa allt. Helst skulle man slänga ut rubbet i garderoben och fylla på med en massa nytt i vårens alla härliga pastelliga färger.
Det gäller också barnens garderober.
Mitt favorit märke POMPdeLUX lyckas alltid med sina kollektioner. Lite mer med tjejkollektionen än kill, men visst skulle jag gärna ha en liten prins att få klä med snygga och lite tuffare kläder.

Har ni inte ännu kollat in POMP de LUX underbara kläder tycker jag verkligen att ni ska göra det.
I LOVE THEM!

 

 

pompdelux boy

 

God Morgon Tisdag, det betyder att stora tjejerna är på dagis/förskolan och Mélanie och jag har mys tid.
Tänkte jag skulle förbereda kvällens middag redan nu för att hinna iväg till Jemimas dans klockan 17.
Lasange står på menyn idag och det tar sin lilla tid. Bäst jag sätter fart.

Puss