Hello Girls, hoppas ni haft en fantastisk tisdag!
Ett sent litet inlägg idag, vissa dagar finns tiden helt enkelt inte och ibland finns det plenty av den.
Tisdag = dans för Jemima och då blir det genast lite stressigare. Plus att jag blev sittandes i telefon med sötaste Therese som fick en dotter 1mars och det fanns en massa att ta igen. Förlossningsberättelse och det stora ämne Amning. Åh finns det nåt smaskigare än att snacka förlossning och just amning? Alla är vi så olika och det är just det som är så spännande.

Nu är klockan, oj då inte alls så mycket som jag trodde men jag ligger redan nerbäddad i sängen och – på sömnkontot finns alltid så det ska bli skönt att få sova lite.
Är det någon annan än mig som är super trött nu när det blivit ljusare?
Alltså ibland känns det som jag skulle kunna sova klockan runt eller ta en lång powernap på dagen.
Kanske är det D- vitamin brist.

Hoppas att ni allafall haft en underbar dag, det har vi. Oplanerade lekdate blev det efter dansen och spontanitet är alltid kul.

Sweet dreams