Taggar

 

Glad Morsdag till er alla underbara Mammor.
Ni gör ett fantastiskt jobb och det är värt så mycket.
Ni är fantastiska.

Här är morsdagen nästan förbi, vi har haft en slapp dag i solen. Tårta och paket av mina skatter.
Sötaste blommorna hade flickorna köpt, nu står den lilla korgen på bordet och ser sååå söt ut.
Mina små älsklingar.

“Ni är det bästa i livet, ni ger så mycke värde till mitt liv.
Utan er skulle livet vara tomt.”

Hemma från stockholm igen, kom hem rätt sent igår kväll.
Precis när vi stigit på bussen mot Karlstad märkte jag att min mobil var spårlöst borta. Vilken panik, för jag hade 10min innan pratat med Micke och är helt 100 på att jag la ner den i väskan igen.
Så nu är det att försöka överleva utan min lilla bebis, tänk alla foton och alla nummer som är borta. Mest sörjer jag alla foton, alla minnen som var sparade i den som antagligen aldrig kommer tillbaka.
Ringde Centralstationens kundtjänst och fick prata med den mest härliga lilla Dam, hon lovade att höra av sig ifall det kom in någon telefon, men chanserna är små.


Nu ska jag ta tag i den härliga rentvätten som blivit liggande på hög i tvättstugan under helgen och riktigt njuta av att få ha alla mina tre skatter hemma och nära.