I like people who smile whwn it´s raining. Och regnat har det gjort idag i små etapper, Sommarregn som är det ljuvligaste som finns.

God Kväll, söndag kvällen är här. Barnen sover och älsklingen är tillbaka i norge för en veckas jobb innan vi kommer dit och njuter av havslivet. Sista veckan innan sommarlovet börjar har vi framför oss, med sommarfest på dagis/förskolan.
Kommer ihåg pirret i kroppen när jag själv var liten och det var dags för avslutning. När de sista tonerna av den “blomster tid nu” kommer klingade ut och känslan av frihet infann sig och jag visste att nu var det lata dagar i Bromarf i en evighet som hägrade.
Vill ge mina barn just den känslan och den glädjen, sommarlov, bromarf och för vår del Oslo och havet, vilken lycka.
Men först en vecka av vardag, massa sol hoppas vi på och mycke skratt.

Nu ska jag krypa till kojs och drömma mig bort, värma mina frusna tår under täcket.

Sweet dreams