Taggar

,

Hade egentligen tænkt visa er lite bilder från vårt køk ikvæll, men fick snabbt ændra planerna nær mørkret føll.Så får førsøka fixa det imorgon istællet.

Vårt sovrum ær ænnu rætt tomt och vi håller på och funderar ut vad vi ska hitta på øver sængen. Rummet ær vældigt litet och mer møbler æn en sæng och en garderob får tyvæ inte plats. Nu ær det att komma på nåt smat øver sængen før att få en mysig och ombonad kænsla dær inne.
Tanken ær att hålla færgskalan rætt ljus med mycket vitt. Skulle eventuellt kunna tænka mig någon smutsig pastell før att bryta av med.
En hylla eller två ovanfær sængen istællet før sængbord kanske skulle vara helt rætt. 
Ska førsøka fixa en sænggalev också så småning om.

Bild

Hær ær en av alla mina hundra inspirationsbilder jag har sparat, men lite som det hær skulle jag gærna ha i sovrummet. 

Nu har min ælskling sonmat brevid mig i soffan, ska se om jag kan få honom i sæng och fixa lite smått infør morgonen.
Vår lilla sessa blir 3år imorgon.

Sweet dreams