Bara 29 dagar kvar av att vara 29, 30års krisen är ett faktum. Har aldrig kunnat se mig själv som 30. Inget ont menat till de som redan passerat 30års strecket med då är man gammal.
Inga gråa hår än, vilket är en lättnad med tanke på att jag trots allt har tre döttrar som ibland får mig att fundera hur det kommer att bli när dom blir tonåringar. För det finns dagar när det känns som de var tonåringar.
Visst rumpan och brösten hänger lite mer, höfterna är lite bredare och magen skvallrar att det växt tre små liv under mitt hjärta.
Men att jag ska fylla 30 är rena dårskap, jag känner mig som 25 fortfarande.
Är nog inte riktigt där mentalt ännu.

God eftermiddag på er som kikar in denna otroligt fina november lördag, nästan så man inte tror det redan är 2 november.
Vilken otroligt härlig höst vi har, det är bara att njuta och suga in alla härliga soliga dagar vi bara kan få.

Inga planer är ännu spikade för idag, saknar massa svenska varor i kylen och frysen men vet inte ännu om det blir en liten sväng ner till Strömstad eller ej.
Har trots det härliga vädret fått skurat och städat här hemma och det är bara så skönt när det väl är gjort att få krypa upp i soffan och pusta ut.

Vad gör ni idag?

Kram

– bloggar i farten