Så har jag passerat 30 strecket!
 Har haft en härlig dag med min lilla men mycket älskade familj.
 Vaknade till skön sång av flickorna och Micke, finns det nåt sötare än när små barn sjunger Happy birthday
 Fick bästaste presenterna i världen, finaste teckningarna av barnen och Jemima hade gjort en pärlplatta på AKS som hon slagit in! Presenter som barnen gjort kan inte mätas med alla diamanter i världen. Av Micke fick jag det jag önskat mig mest, en iPad. Im in Love with it!
 tack baby, you rock My world
 
 
 


Jepp 30 bast!


My girls


I love you baby


Min älskling, hur ska jag säga det här på ett snällt sätt. Kan inte riktigt slänga ihop en kaka så det blev en smarrig daimtårta från Rimis frysdisk.
 Tycker det ser ut som lite för många ljus, fick lite hjälp att blåsa ut dem.


Flickorna har somnat sött i sina sängar, vi har krypigt upp i soffan med lite mys mat i form av ost, räkor och Moules Marinières. Ett perfekt avslut på en härlig dag.
 
 Tack alla fina som gratulerat mig i dag på ett eller annat sätt, önskar att familjen bodde närmare. Det är vissa dagar dom fattas mig extra mycket
 
 Love you

