I lördags hade jag nöjet att gå på date med min ”man”, får passa på när tillfället ges.
 Blev en liten barrunda i ett mycket folktomt Oslo.
 Det är så skönt att få komma iväg en sväng och bara vara vi, få njuta av varandras sällskap, skratta så tårarna rinner och bli påmind om varför det är vi.

 
 Tänk att det är årets näst sista dag idag.
 Snart är det dags att vända blad och börja på en ny blank sida och en ny kalender. Härligt att få lite av en nystart och börja på nytt.
 Har ni några nyårslöften inför 2014?
 Jag har ett och det är att älska mera!
 Älska mina barn mera och min ”man” + alla andra nära och kära.
 Ett enkelt men ändå ett krävande löfte.
 
 Vi har spenderat denna kalla och regniga måndag med Frida och Co.
 Mysig pasta och köttfärssås lunch och kladdkaka, lite spel och piano konsert hann vi med innan mörkret föll och det var dags att åka hem.
 Nu är det snart dags att få tre små smutsig tjejer i duschen och nattas, innan vi tar helg och myser i soffan.
 
 Imorgon smäller det