Har en sådan där natt igen. Alla barnen sover gott, det är bara jag som är vaken.
Tankarna snurrar lika mycket som jag snurrar runt i sängen för att hitta den sköna ställningen att somna i. Inga dåliga tankar utan bra är det som går igenom mitt huvud. Tankar på framtiden och nuet. Hur drömmen om mitt Liv är och hur jag ska ta mig dit.

Tacksam är jag över min familj, mina tre döttrar som ger mig så mycket glädje trots att det ibland är svårt att se det mellan alla syskongräl och bus de hittar på. Min stora kärlek som jag älskar mer och mer,som jag längtar efter att få leva livets alla dagar med. Vilken resa vi kommer att ha tillsammans.

Rätt bra att ligga här och se minuterna ticka iväg, morgondagen är snart här med allt vad den har att erbjuda.

Hoppas ni sussar gott just nu, ska stänga mina stora blå och hoppas på några timmars vila